Звернення до Управління Державної служби якості у Черкаській області

Управління Державної служби якості освіти у Черкаській області

здійснює розгляд звернень відповідно до Закону України "Про звернення

громадян" з питань якості організації освітнього процесу, дотримання

вимог законодавства у сфері освіти, забезпечення прав учасників

освітнього процесу.


У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце

проживання заявника (-ів), викладено суть порушеного питання,

зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове

звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням

дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну

поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або

відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного

цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не

вимагається.


Форма електронного звернення  https://bit.ly/3xVYS6R


Наші контакти для усних і письмових звернень